loading...
دانلودنرم افزاروبازی اندرویدویوزرپسوردنود32
محمد بازدید : 115 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام هایی که باشنیدنش حسابی کف میکنید برای دانلودبه ادامه مطلب سربزنید

 

 

 

 

 

يواش بيا پايين ميخوام يه چيزي بهت بگم! 










تند اومدي نميگم!

.
.
.

3 تا عکس بردار زود برو شرکت داروگر. بابا قور قوری اخراج شده نیرو میگیرن.

.
.
.
عر عر عر عر 
به من میگن خر! 
یه عمره كه خر هستم!همیشه باربرهستم!خر كه میگن من هستم!گوشی موبایل به دستم درحال خواندن هستم!

.
.
.
بابا خیلی دوست دارم

.
.
.
.

کی با تو بود؟گفتم بابا
.
.
.
سلامتی‌ اونایی که تا میان دخالت کنن همه بهشون میگن

تو یکی‌ دیگه خفه شو !

.
.
.

قبول دارین : ۳ ساعت تو اتاق میشینی درس میخونی

هیچکس نمیگه خسته نباشی

ولی یه ثانیه موبایلت رو بر میداری ببینی کی sms داده

بابات میاد میگه : خسته نباشی !

.
.
.

موقع مرگ به بچه‌هام می‌گم ده میلیارد تومن گذاشته‌م زیرِ...

بعدش می‌میرم

آی حال میده!


.
.


این حرفا چی بود پشت سرم زدی؟

مگه من چه بدی بهت کرده بودم؟

برات متاسفم.نمی بخشمت

خدافظ

"ستادایجاد ترس ودلهره چند ثانیه ای"

.
.
.


می‌گویند: مثل بچه آدم رفتار کن.

و من هنوز مانده ام که بین هابیل و قابیل کدام را انتخاب کنم...!

.
.
.

وقتی شما تلفنتونو جواب نمیدین یا گوشیتون خاموشه

پدر و مادر چه فکری میکنن؟

۵۰% شما مُرده اید!

۴۹٫۵% شما دارید میمیرید!

۰٫۵% صدای زنگتونو نمیشنوید یا شارژ گوشیتون خالی شده!

.
.
.

احتیاط کنید
خاکی بودن آسفالت شدن را در پی دارد !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 431
  • بازدید کلی : 4,832