loading...
دانلودنرم افزاروبازی اندرویدویوزرپسوردنود32
محمد بازدید : 143 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (1)

 نسخه جدید بازی PES است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت KONAMI برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است.شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی Pro Evolution Soccer همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور می تواند به کلی ساختار بازی پی اس ۲۰۱۴ را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.

یکی از نوآوری های بازی PES 2014 سیستم TrueBall مخصوص گرافیک توپ و فیزیک بازیکنان است.شما میتوانید به وسیله ی این سیستم کنترل ۳۶۰ درجه ای بر روی محیط و توپ داشته باشید و همچنین به راحتی یکی دوپا زده و حتی نحوه ی دریافت توپ را به هنگام رسیدن پاس مشخص کنید. همچنین در نسخه های قبلی پی اس شاهد یک سری میان پرده های از پیش تعیین شده بودیم که در مواقعی که تعیین شده بودند اجرا می شدند ولی در این نسخه هر لحظه میان پرده جدید مخصوص به خود را دارا است و شاهد تکرار میان پرده ها نخواهیم بود . یکی دیگر از قابلیت های جدید بازی PES 2014 این است که وقتی بازیکن شما در بازی مصدوم میشود تا چند دقیقه لنگان لنگان در زمین راه میرود و اگر مصدومیت خیلی جدی باشد  پس از مدتی به زمین می افتد و تقاضای تعویض می کند.

 

در بازی Pro Evolution Soccer 2014 شما میتوانید در قسمت های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… به بازی پردازید. همچنین میتوانید با حدود ۱۲۰ کشور نیز از جمله ایران به مسابقات مختلف به بازی بپردازید. اگر شما هم یکی از گیمرهای پرو پاقرص سری بازی های فوتبال حرفه ای PES هستید فرصت دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


محمد بازدید : 137 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

يك نرم افزار سرگرمي كه گوشي شما را تبدیل به اشعه X مي کنید .
با استفاده از این نرم افزار دوربین شما تبدیل به X-Ray می شود و تصاویر را با این افکت نمایش خواهد داد. البته اين نرم افزار فقط جهت سرگرمی می باشد و بدیهی است که اشعه X واقعی نخواهد بود.


محمد بازدید : 137 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

بااستفاده ازاین نرم افزارشمامیتوانید صفحه اول قفل گوشی خودراعوض کنیدوازاین محیط خسته کننده ی اندرویدی بیرون بیایید.این نرم افزارهم اکنون ازوبلاگ قابل دانلود است

 

 


محمد بازدید : 44 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

لانچرفوق العاده زیباودیدنی MiniLauncher1.02.Netبااستفاده ازاین لانچر خواهیددیدکه چطورمحیط گوشی خودراجذاب خواهیدکرداین لانچر هم اکنون ازوبلاگ قابل دریافت است

 

محمد بازدید : 39 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 یا وایبر یک نرم افزار تماس و پیامک رایگان برای گوشی های اندروید می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که دوست داشتید بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید بتواند به راحتی و به صورت رایگان هم تماس بگیرید و هم پیامک بزنید. شما میتوانید به وسیله ی نرم افزار وایبر هم این کارها را به راحتی انجام دهید.

 

نرم افزار وایبر با کارایی منحصر بفرد و طراحی جالب می باشد که با متصل بودن به اینترنت شما می توانید لذت تماس و پیامک رایگان را تجربه کنید. شما میتوانید به وسیله ی این نرم افزار دوستانتان را که اکانت وایبر دارند را شناسایی کنید و در لیست خود قرار دهید. از ویژگی های نرم افزار Viber میتوان به کیفیت صدایی بهتر از تماس های معمولی, ارسال تصاویر, ارسال موقعیت جغرافیایی خود در حالت پیامک و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید برنامه وایبر برای اندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت softmob  دریافت نمایید

 


محمد بازدید : 34 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 بازیUnblock Me FREE 1.2.1که هم اگنون دروبلاگ برای دانلودموجودمیباشد که بازی بسیارسرگرم کننده ومهیج برای گوشی های سیستم عامل آندروید میباشدکه شما بعد ازنصب آن خواهید دیدچقدرازوقت خودرابرای آن گذاشته ایدبدون آنکه متوجه شوید

 


محمد بازدید : 35 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی جدید و جذاب IQ Tester را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 


محمد بازدید : 31 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دربازیGlowPuzzle 1.8.6.75شمابایدسعی کنیدکه باساختن خونه های جدیدبرج راکامل کنیدوبه بالای ساختمان برسید این سبک پازل هادارای هواداران بسیاری میباشد شمانیزهم اکنون آن راازوبلاگ ما دریافت کنیدتابه جمع هواداران بیوندید

 


محمد بازدید : 29 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی جذاب Ajail Break شما باید وقتی نگهبان زندان نبود با استفاده از لمس صفحه نمایش گوشی خود دیوار زندان را سوراخ کنید. این بازی بسیار فکری و سبکی جالب دارد. برای نصب این بازی به سیستم عامل Android 1.5 و بالاتر نیازدارید.


محمد بازدید : 41 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

لانچرGOLauncherEX_v3.10یکی ازپرکاربردترین وزیباترین لانچرهای اندرویدی میباشدکه میتوانیدبااستفاده ازآن محیط گوشی خودراعوض کنیدوازامکانات آن بهره مندشوید


محمد بازدید : 30 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

اندروید یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل های موبایل و تبلت است و دارای امکانات زیادی میباشد. اندروید دارای کد ها و ترفند هایی است که شما با استفاده از آن ها میتوانید از حداکثر امکانات این سیستم عامل استفاده کنید و به کاربران حرفه ای این سیستم عامل بپیوندید. اگر شما هم از دستگاه های اندرویدی استفاده میکنید حتما این مقاله را مشاهده کنید.

 


محمد بازدید : 33 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

حتماپیش اومده که ازمحیط گوشی خودخسته وناراضی باشیددراینجامن میخوام یک لانچربسیارزیبابه شمامعرفی کنم لانچری متفاوت که بعدازنصب ان خواهید دید چقدرگوشی شماتغییرخواهدکرداین لانچرفوق العاده زیباراهم اکنون ازوبلاگ دریافت کنید

 

 


 


محمد بازدید : 30 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزارRoot-Explorerیکی ازمهمترین وپرکاربردترین نرم افزارهایی است که بااستفاده ازان میتوانیدفایل هایی که دررم خوددارید رادرمحیطی بسیارزیبادسترسی داشته باشیداین نرم افزارهم اکنون دروبلاگ قابل دانلوداست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد بازدید : 35 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

میکی یک موش بازیگوش است که با صدایی خنده دار گفته های شما را تکرار می کند و با لمس شما واکنش نشان می دهد !
علاوه بر این میکی پیانو می نوازد و با شندین آهنگ مورد علاقه ی خود شروع به آواز خواندن می کند !

ویژگی ها:
 • نواختن پیانو
 • بازی لمسی هیجان انگیز با 20 سطح
 • بازی اعداد
 • خانه بازی
 • انیمیشن های بسیار مختلف
 • جلوه های ویژه :خوردن پنیر ، تمرین ، انقباض گوش ، عصبانی می شود ، مبارزه می کند 


محمد بازدید : 31 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

این نرم افزار با استفاده از ریاضی توانایی خواندن ذهن شما را دارد .در این برنامه شما یک عدد در ذهن خود انتخاب میکنید سپس برنامه آن عدد را به شما نمایش میدهد .میتونیدامتحان کنید!!!!


محمد بازدید : 26 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

در این نرم افزار برخی از پر کاربرد ترین جملاتی که در یک سفر خارجی یا مکالمه انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد دسته بندی شده است . تا علاوه بر صحیح و آسان شدن مکالمات ، رساندن منظور به مخاطب نیز با اعتماد به نفس بالاتری صورت می پذیرد .این برنامه جدا از اینکه یک همراه همیشگی برای شما می باشد کمک شایانی در بهبود مکالمات انگلیسی و آموزش و یادگیری این زبان رایج و پر کاربرد می نماید.

 

محمد بازدید : 143 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار تسبیح مجموعه ی کاملی از ابزارها و ذکر هاست که همه ی انتظار شما از یک تسبیح را برآورده می کند. از ذکرشماری تا استخاره!

قابلیت های نرم افزار:
1-استخاره آفلاین (با تسبیح) و آنلاین (با قرآن)
2-مجموعه ذکرهای کمیاب و معتبر برای حل مشکلات و تقویت ایمان از بزرگان دین
3-ذکر ایام هفته
4-تسبیحات حضرت زهرا (س)
5-قابلیت وارد کردن چند ذکر جدید و ذخیره تعداد گفته شده
6-شمارشگر و ...
قسمت استخاره ی نرم افزار شامل بخش های همه چیز درباره استخاره و استخاره با تسبیح(آفلاین) و استخاره اینترنتی می باشد، که در بخش استخاره با تسبیح، از یک الگوریتم شبیه سازی تسبیح واقعی و روش آموخته شده به آیت الله مرعشی توسط امام زمان (عج) بهره گرفته شده است.
این نرم افزار همچنین شامل مجموعه ای بی نظیر و کمیاب از روایات و ذکرهای تاثیرگذار در زندگی از زبان پیامبر (ص) ، ائمه ی اطهار و علمای بزرگی همچون شیخ رجبعلی خیاط ، آیت الله قاضی ، آیت الله بهجت و ... می باشد.
امکان بزرگنمایی با چرخش صفحه در قسمت های قابل مطالعه وجود دارد.
همچنین قسمت شمارشگر و ذکرهای جدید دارای قابلیت ذخیره خودکار می باشد و امکان استفاده از کلید های افزایش و کاهش صدا برای شمارش راحتتر و دقیقتر ذکر ها وجود دارد.

محمد بازدید : 40 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار یادداشت برداری دستی در تبلت است که به وسیله ابزار های مداد این نرم افزار انجام می شود و شما توسط این مداد ها، نقاشی هم می توانید بکشید.
نرم افزار در ابتدا امکان انتخاب برگه را به شما می دهد و شما می توانید از برگه بدون خط برای نقاشی و برگه خط دار برای یادداشت های خود استفاده کنید.

ویژگی ها:
• سرعت بالا
• امکان بزرگنمایی
• قلم های مختلف
• خروجی PDF و PNG
• امکان پشتیبان گیری و بازگردانی
• عنوان گذاری برای هر برگه
• حالت بازگشت (Undo)


محمد بازدید : 30 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزارWifi-Inspector-1-3یک نرم افزارپرکاربردبرای سیستم عامل اندرویدکه بااستفاده ازآن میتوانیدهرجایی که سیستم اینترنت بی سیم بود ازاینترنت به طورخودکاراستفاده کنید.ازقابلیت های این نرم افزارمیتوان به جستجوخودکاروسریع آن نام برد

محمد بازدید : 45 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

یوزرنیم وپسوردنودآپدیت شده امروزجمعه 16شهریور92

یوزروپسوردبیشتردرادامه مطلب

 

 

 

 

Username:TRIAL-0094563254
Password:2te9pb2p4v

Username:TRIAL-0094563265
Password:jn9pprmr9v

Username:TRIAL-0094563279
Password:f8xrk2h4h7

 

Username:TRIAL-0094563281
Password:rh47c7nbd5



محمد بازدید : 65 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود کیت کت تم اندروید Concept kit kat HD 2.1 که با سازگاری بسیار بالا یکی از بهترین نرم افزار های حال حاظر اندروید به شمار می رود از ویژگی های تصویر پس زمینه کیت کت به تغیر آیکون ها و سازگاری با ویجت گوشی وضوح بالا و والپیپیر های دیدنی برای دیدن تصاویر محیط و دیدن دیگر امکانات به ادامه مطلب بروید

 


محمد بازدید : 47 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزارNote_Anytime_v1_3_3_0ازجمله جدیدترین نرم افزارهایی است که بااستفاده ازآن میتوانیددرگوشی یاتبلت اندرویدی خوددرهزجاوهرمکان یادداشت برداری کنید.ازجمله زمانی که سرکلاس نشستیدواستادسریع مطلبی راگفته وشمابایدبه سرعت آن رایادداشت کنیدبادست خط خودتان یادداشت خواهیدکرد.

 


محمد بازدید : 35 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
نرم افزار Kaspersky Mobile Security یکی از قوی ترین آنتی ویروس هایی است که برای سیستم عامل اندروید ارئه شده است.
این نرم افزار علاوه بر این که ورود بد افزارها و ویروس ها به داخل گوشی شما جلو گیری میکند دارای یک بلک لیست هم میباشد تا شماره هایی را که میخواهید در بلک لیست قرار دهید تا از تماس آنها با شما جلو گیری شود.
محمد بازدید : 40 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

سریع تر از قانون روی آسفالت Fast Outlaw: Asphalt Surfers - یک گیم گرافیکی و خوش ساخت از سری بازی های شرکت الکترونیک آرت در دنیای ماشین سواری شما دراین باید به رقابت در خیابان ها پردازید و کسپ پول همیشه یک ماشین بهتر داشته باشید

 


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 449
  • بازدید کلی : 4,850